sreda, 6. julij 2011

Odgovor za Elzo

Draga Elza! tvoja izpoved me je zelo ganila. Malo me je spomnila na mojo. Imel sem namreč dekle, ki me je pustilo sredi počitnic. Ni se več oglašala na telefon, zbrisala me je s Facebooka in poskrbela, da se več nisva nikjer srečala. Po svoji prijateljici mi je sporočila, da sem preveč dolgočasen in da si nimava več ničesar povedati. Pa toliko sanj sva skupaj sanjala! Želela sva kupiti hišico v Halozah, imeti 4 otroke, 2 papagaja, hrčka in velik sadovnjak. A njej se je vse to zdelo preveč dolgočasno. Le kako se lahko komu zdita 2 papagaja, govoreča papagaja! dolgočasna? Počasi sem se sprijaznil s to nesrečno zvezo.
Draga Elza, rad bi ti povedal, da sem vesel zate, da si si našla drugega fanta. Če te bo pa še on pustil, vedi, da sem jaz še vedno samski.


Ni komentarjev:

Objavite komentar